شايان توجه دانشجويان عزيز درس برنامه‌ريزي استراتژيك دكتر هاشمي

با سلام و احترام

 

1.      بخش دوم پروژه كلاسي

 

شايسته است دانشجويان عزيز "فايل قالب برای تدوین گزارش دوم پروژه اجباری" را از بخش Content پورتال درسي استاد درس (پورتال alirezahashemi.ir) دانلود نموده و بعنوان كليشه تدوين بخش دوم پروژه پايان ترم درس برنامه‌ريزي استراتژيك درنظرگيرند.

اطلاعات صفحات اين فايل بايستي تا تاريخ پنجم بهمن‌ماه 1392 در پورتال استاد درس از طريق درگاه مربوطه با عنوان "درگاه ارسال بخش دوم پروژه کلاسي : برنامه توسعه تجارت الکترونيک در سازمان تجاري" ارسال گردد.

 

شايسته است دانشجويان عزيز به نكات زير دقت كافي را مبذول دارند:

1.       پيشنهاد موكد مي‌شود دانشجويان پيش از ارسال تمرينات نتايج و محتويات فايل خود را با ديگر اعضاي گروه خود و همچنين در بخش "آي‌تي‌پاتوق" روي پورتال استاد درس درميان بگذارند و نظر ديگر دوستان خود را در خصوص صحت و نقص و كاستي و علي‌الخصوص ادبيات بيان هريك از گزينه‌ها، جويا شوند تا تكليف ارسالي در كامل‌ترين حالت خود ارسال گردد.

2.       دانشجويان گرامي در هنگام ارسال فايلها روي پورتال استاد درس دكمه "send for mark" را كليك نكنند تا امكان تغيير و بروزرساني فايل براي ايشان وجود داشته باشد.

3.       توصيه مي‌كنم مديران ارشد و مديران گروه‌ها نسبت به كنترل و هماهنگي گروه‌هاي زير مجموعه خود در خصوص همفكري براي انجام صحيح تكاليف و انجام و ارسال به موقع نتيجه تكاليف و يادآوري براي عدم تاخير در ارسال نتايج، اقدام نمايند تا ان‌شاء‌الله هيچيك از دوستان نمره‌اي از بابت تاخير در ارسال نتيجه تكليف از دست ندهند.

 

 

2.      پروژه تحقيق

 

شايسته است دانشجويان گرامي در انتخاب منابع خود به اين نكته دقت كنند كه منبع انتخاب شده براي تحقيق حتما بايستي بصورت مستقيم در رابطه با موضوعات استراتژيك در تجارت الكترونيكي (كه محورهاي آن پيش‌تر اعلام گرديده است) بوده و موضوعاتي غير از اين (نظير استراتژي‌هاي سازماني ويا موضوعاتي كه صرفا كلمه استراتژي  يا عبارت تجارت الكترونيكي در آن‌ها بكار رفته است) مورد قبول نخواهد بود. همچنين اين مقالات بايستي از منابع داوري شده (يعني مقالاتي نظير isi يا ieee يا مانند آن ) باشند.

شايسته است عزيزان از ارسال موضوعات، منابع، فايل مقالات و مواردي از اين دست به email اين حقير خودداري فرمايند.

اين تحقيق بايستي در قالب يك فايل powerpoint ارائه‌گردد. تعداد اسلايدها محدوديت خاصي ندارد و هدف آنستكه بتوانيد منظور تحقيق را برسانيد.

ساختار اين فايل مي‌تواند بشرح زير در نظر گرفته شود:

o        (اجباري) طرح دقيق مسئله‌اي كه قراراست حل شود.

o        (اجباري) ضرورت پرداختن به مسئله طرح شده.

o        (اجباري) خلاصه كارهاي انجام شده براي حل مسئله (برداشت از منابع تحقيق)

o        (اجباري) راهكار منتخب محقق براي حل مسئله

o        (اختياري) دلائل انتخاب راهكار و ذكر كلّي مزاياي مالي/كاري كه براي سازمان يا جامعه هدف دارد.

o        (اختياري) ذكر مختصري از نقاط ضعف و قوّت راهكار منتخب براي حل مسئله

o        (اجباري) توصيف case در نظر گرفته‌شده و مسائلي كه در آن مطرح است.

o        (اجباري) طريقه بكارگيري راهكار پيشنهادي در case و نتايج ماخوذه.

o        (اختياري) دلائل مستند براي كاهش هزينه در اثر بكارگيري راهكار پيشنهادي در case.

o        (اجباري) نتيجه‌گيري و جمع‌بندي

o        (اجباري) موضوعات و مسائلي كه براي تكميل تحقيق انجام شده پيشنهاد مي‌شود.

سپس لازم است اين فايل را در قالب PDF ذخيره نموده و صرفا در پورتال استاد درس از طريق درگاه با عنوان "درگاه ارسال فایل های حاوی اسلایدهای مربوط به خلاصه مقالات منتخب" حداكثر تا تاريخ 12 بهمن‌ماه 1392 ارسال نمايند.

توجه كنيد ارسال تكليف از طريق email و يا ساير رسانه‌ها قابل پذيرش نمي‌باشد.

طريقه نامگذاري فايل‌ها بصورت زير خواهد بود.

براي فايل اسلايدها

o    STP-slides-{Name}-{family}.pdf

مثلا نام فايل مربوطه براي اين حقير بدين صورت خواهد بود:

o    STP-slides-Alireza-Saebi.pdf

 

دقت كنيد هيچ قالب ديگري يا فايل با قالب‌هاي فشرده‌ مثل rar يا zip يا مانند آن قابل قبول نيست.

در صورتيكه حجم فايل PDF شما از اندازه تعيين شده در سايت بيشتر شد با حذف يا كاهش حجم تصاوير و حذف background يا قالب فايل Power point نسبت به كاهش حجم فايل اقدام نماييد. سعي كنيد بجز اصل محتواي تحقيق هيچ مطلب اضافي در اسلايدهاي خود اضافه نكنيد. دقت كنيد: حجم فايل بيش از 500K قابل قبول نبوده و اصل فايل بايستي در درگاه مربوطه بارگذاري گردد. بارگذاري فايل در سايتهاي file sharing و ثبت آدرس آن در درگاه مربوطه قابل قبول نمي‌باشد.

شما مي‌توانيد حداكثر 2 فايل در درگاه مربوطه ارسال كنيد. يكي فايل pdf مربوط به اسلايدها (كه از محيط power point تهيه كرديد) و ديگري فايل pdf مربوط به مقاله (كه احتمالا در محيط word تهيه شده است) و غير از اين فايلها (نامگذاري شده با قواعد فوق) هيچ فايل ديگري بعنوان پروژه تحقيق مورد ارزيابي قرارنخواهد گرفت.

 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 694
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 30 دی 1392 | 11:01 | نویسنده : i.A |

 

 

اطلاعیه های ويژه دانشجویان محترم دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات []

شرايط اخذ پروژتحقيق برای دانشجويان کارشناسی ارشد مجازی:

شرايط اخذ پروژتحقيق برای دانشجويان گرايش مهندسی فناوری اطلاعات ومديريت ورشته تجارت الکترونيک به شرح ذيل می باشد:

فقط  دانشجويانی که دارای معدل بالای 15و با  15 واحد گذرانده( به غير از واحدهای جبرانی) ، می توانند درس پروژه تحقيق را ثبت نام نمايند.

شرايط اخذ پروژتحقيق برای دانشجويان شبکه های کامپيوتری به شرح ذيل می باشد:

فقط  دانشجويانی که دارای معدل بالای16 می باشند می توانند پروژه اخذ نمايند.

مراحل اخذ پروژ:

1-    دانشجويانی که می خواهند درس پروزه تحقيق رادر نيمسال اول سال تحصيلی اخذنمايند،می بايست فرم پيشنهاد پروژه خودرا تا تاريخ15/تير/همان سال ودانشجويانی که می خواهند درس پروژه تحقيق را در نيمسال دوم سال تحصيلی اخذ نمايند می بايست فرم پيشنهاد پروژه را تا تاريخ15/دی/همان سال به دفتر آموزش دانشکده تحويل نمايند.

2-     دانشجويانی که درس پروژه تحقيق را در نيمسال اول سال تحصيلی ثبت نام نموده اند تا پايان ارديبهشت ودانشجويانی که در نيمسال دوم سال تحصيلی درس پروژه تحقيق را ثبت نام نموده اند تا پايان مهرماه فرصت دارند که دفاع نمايند در غير اينصورت برای آنها نمره صفر ثبت می شود مگر اينکه فرم تمديد ترم را به دفتر آموزش تحويل نمايند.

3-     کسانی که پروپزال تاييد شده دارند  يا  پروژه را ثبت نام نموده اند حق انصراف را ندارند.

4-     ثبت نام پروژه بدون پروپزال امکان پذير نمی باشد.

5-     باتوجه به محدود بودن ظرفيت اساتيد، فرم تعيين استاد راهنما را زود تر به آموزش تحويل نماييد.

سمينار

6-     همه دانشجويان مجازی درس سمينار را با گرايش مربوط به خودشان اخذ نمايند.

7-    قابل توجه کليه دانشجويان ارشد مجازی (کليه رشته ها) درس سمينار حتماًبايد در ترم دوم اخذ شود.

8-     همه دانشجويان گرايش هوش مصنوعی بايد درس سمينار را در ترم دوم ثبت نام نمايند ، در صورت عدم ثبت نام درس سمينار در ترم دوم دانشکده هيچگونه مسئوليتی برای ترم آينده نخواهد داشت.

اخذ درس :

1-     دانشجويان نمی توانند دروسی را که در دوره کارشناسی گذرانده اند، در دوره کارشناسی ارشد اخذ نمايند.

2-     دانشجويان مهندسی فناوری اطلاعات ومديريت که دروس: 1- تجارت الکترونيکی2-برنامه ريزی استراتژيک3- آموزش الکترونيکی4- مديريت کنترل پروژه را در دوره کارشناسی گذرانده اند، نمی توانند اين درسها را در دوره کارشناسی ارشد اخذ نمايند.

3-     دانشجويان برای اخذ درس از گرايش ديگر  حتماً می بايست مجوزآن درس را از مدير گروه اخذنمايند وبه دفتر آموزش تحويل نمايند در غير اينصورت دروس بدون مجوز اصلاً تطبيق واحد نمی شود

 

منبع  : http://vu2.aut.ac.ir/main/?persian=content&categoryID=14&nodeID=286



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 693
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1392 | 0:20 | نویسنده : i.A |

  كلاس رفع اشكال درس روز جمعه 13 دي  ماه ساعت 16 تا 18 بصورت مجازي برگزار خواهد گرديد



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 556
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 12 دی 1392 | 19:39 | نویسنده : i.A |

راهنمایی یکی از دانشجویان  

 

دوستان سلام
من امروز به دانشگاه مراجعه کردم و درخواستم رو مبنی بر انجام امتحاناتم در تهران ارائه کردم. برای این که بتونید هرچه زود تر مراحل اداری این کار رو انجام بدید، آنچه که باید انجام بدید رو خدمتتون عرض می کنم:
 
  ابتدا باید به اداره ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه (حدودا 50 متر جلوتر از درب حافظ، جنب دانشکده معدن) مراجعه کنید و در طبقه ی اول، اولین اتاق سمت راست خانمی هستند که باید درخواست مهمان شدن رو به ایشون بگید تا براتون نامه اداری رو ثبت کنند. در طبقه ی دوم همان ساختمان ، نامه ی شما به امضای مدیر تحصیلات تکمیلی می رسد (اگر دراتاقشون تشریف داشته باشند) و به صورت اتوماتیک به دفتر آموزش های آزاد می رسد. شما باید شماره نامه خودتون رو به صورت دستی و روی یک برگه از خانم کهزادی که در همان طبقه دوم تحصیلات تکمیلی ساکن هستند  دریافت کنید و با اون برگه به اداره آموزش های آزاد واقع در طبقه هشتم دانشکده نساجی مراجعه کنید. در اتاق شماره 5 اون واحد از سرکار خانم مرادی تقاضا می کنید که برآورد هزینه کنند و با توجه به نامه ای که  حالا باید به دستشون رسیده باشه، مراحل رو برای شما انجام بدن و در نهایت شما به ازای هر درس 3 واحدی، 180 هزار تومان به سیستم بدهکار خواهید شد که باید به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال ( مثل روند پرداخت شهریه) مبلغ رو بپردازید و خانم مرادی هیچ گونه مدرکی برای اثبات این که شما مهمان تهران شده اید را به شما ارائه نخواهند کرد .
در نهایت به جناب اقای رحیمی که مسئول دانشکده خودمون هستند مراجعه می کنید و آنچه که انجام داده اید رو براشون تعریف می کنید و ایشون اسم شما رو به صورت دستی و کاملا غیر مکانیزه به انتهای لیستشون اضافه می کنند و شما می تونید در تهران امتحان بدید!!!!!

راهنمایی: با توجه به این که مسئولین اکثر اوقات تشریف ندارند و یا در جلسه به سر می برند، اکیدا توصیه می کنم که صبح زود برای انجام کارتون به دانشگاه مراجعه کنید تا مثل من 4 ساعت از زمان مفید درس خوندتون رو از دست ندید


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 698
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 8 دی 1392 | 0:37 | نویسنده : i.A |